loading...
میرو دانلود | دانلود نرم افزار, بازی, تم, فیلم, عکس
آخرین ارسال های انجمن
امیرارسلان بازدید : 581 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزارOfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 606 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (1)

BisPhone یک نرم افزار ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! بیسفون از امکاناتی هم چون پیام رسانی ، مکالمه صوتی ، ایجاد چت های گروهی و ارسال فایل های مولتی مدیا برخوردار است . BisPhone که یک مسنجر ایرانی است توانایی رقابت با نمونه های مشابه خارجی همچون وایبر، واتس اپ و .. را دارا می باشد. نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 445 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)
(93/8/22) تغییرات:

به روز رسانی پک زبان و پلاگین ها
به روز رسانی به نسخه 6.01 build 232

GO SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.

امیرارسلان بازدید : 562 سه شنبه 07 مرداد 1393 نظرات (0)

پس از معرفی چندین نرم افزار آفیس برای اندروید ، این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند Polaris Office را برای شما کاربران داریم که یکی از قدرتمندترین برنامه های ارائه شده برای مشاهده و ویرایش اسناد آفیس است .ویرایش کلیه ی اسناد مایکروسافت ، ۳۷ افکت برای اسلاید ، وارد کردن تصویر به فایل های آفیس ، ۲۴ قالب ۲ بعدی و ۳ بعدی از ویژگی های این برنامه است . این برنامه با عرضه رابط کاربری بسیار شیک توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است . برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 474 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 07 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک هفتمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی میرو دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

امیرارسلان بازدید : 474 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از برترین و پر فروش ترین برنامه های آناتومی بدن انسان برای اولین بار در میرو دانلود و به زودی در تمامی سایت ها

قیمت در گوگل پلی ۲۴ دلار!

 

Essential Anatomy 3 برترین و جانع ترین نرم افزار آناتومی کامل بدن انسان می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. این نسخه از برنامه نسخه پولی و فول برنامه بوده و می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. برنامه توانسته است به عنوان برترین برنامه پزشکی در بیش از ۹۵ کشور دنیا شناخته شود! در این برنامه از گرافیک پیشرفته ۳ بعدی و دقت بالایی برای شبیه سازی استفاده شده است که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مدل تشریحی از آناتومی بدن انسان با آخرین فناوری ۳ بعدی گرافیکی را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید و از آن استفاده نمایید.

ویژگی های کلیدی برنامه:

- وجود اسکلت

- عضلات

- رگ ها

- عروق

- دستگاه های تنفسی

- مغز و اعصاب

- دستگاه گوارش

- مغز و قلب و مجاری ادراری

- لنفاوی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

امیرارسلان بازدید : 355 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (3)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزارOfficeSuite Pro کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 318 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

Photo Cut Out نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید . در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ، میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 329 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر شما در دانشگاه آزاد دانشجو هستید شاید دانستن قوانینی مانند: تغییر رشته, انصراف از تحصیل, معادل سازی درس ها و قوانین حذف و اضافه و موارد متعدد دیگر که بی شک باید برای دانستن آن در دانشگاه جستجو کنید, با نرم افزار Azad University Education می توانید به آیین نامه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دسترسی داشته باشید . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 386 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به 3.99.44 

این برنامه یک پلیری ساده و بسیار کاربردی برای پخش فایل های صوتی در گوشی  اندرویدی می باشد. با ساتفاده از این برنامه کاربردی حتی می تواند ایستگاه های رادیویی را با بهترین کیفیت ممکن دریافت کند. با استفاده از این نرمافزار می توانید فایل ها را ویرایش کنید. این پلیر از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، هندی و ... پشتیبانی می کند. همچنین نرم افزار صدای خروجی موسیقی بسیار رسا و قوی می کند. این برنامه دارای اکولایزرهای حرفه ای، امکان تقویت باس صدا، ویجت اختصاصی و ... میباشد. 

امیرارسلان بازدید : 494 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوش دادن به رادیو های محلی و جهانی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به بیش از ۱۰۰.۰۰۰ ایستگاه زنده رادیویی و ۲ میلیون پادکست دسترسی داشته باشید . همجنین میتوانید از هر آهنگی خوشتان آمد آن را ضبط کنید و بارها و بارها به آن گوش دهید !! تغییراتی که در این نسخه اعمال شده پشتیبانی از فرمت های بیشتر ، رفع اشکالات جزئی برای بهبود عملکرد نرم افزار است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 346 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

یاهو مسنجر همان ابزار پیام‌رسان یاهو است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. نسخه‌ی موبایل این برنامه دارای همان قابلیت‌هایی است که در کامپیوتر می‌توانید داشته باشید. به جز ارتباط متنی با دوستان، امکان به اشتراک گذاری فیلم و عکس و امکان ارتباط با دوستان در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز در این برنامه گنجانده شده است. همچنین می‌توانید همزمان در موبایل و PC آنلاین باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 534 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه بتا مرورگرقدرتمند گوگل کروم

به جدیدترین نسخه آپدیت شد…

Chrome یکی از بهترین و قدرتمند ترین مرورگر های اندروید می باشد، که جدیدترین نسخه آن را در اختیار شما قرار داده ایم. رابط کاربری مناسب، طراحی زیبا و ساده، سرعت بالا در باز کردن صفحات وب، قابلیت زوم سریع، امکان اضافه کردن بوک مارک، ذخیره صفحات وب و امکان مشاهده ویدئو به صورت آنلاین از ویژگی های نسخه بتا این مرورگر قدرتمند می باشد. این مرورگر برروی اندروید ۴ به بالا قابل نصب است.

امیرارسلان بازدید : 859 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت میرو دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی میرو دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

امیرارسلان بازدید : 406 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار Viber وایبر به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر ۱۰۰ ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی در برنامه نیاز به خرید ندارند فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا ۳G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

امیرارسلان بازدید : 383 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

My Alarm Clock یک ساعت زنگ دار جالب برای سیستم عامل اندروید است. برنامه می تواند شما را در زمان معین با آهنگ دلخواهتان بیدار کند، بله شما می توانید یک آهنگ آرامش بخش یا یک صدای پرنده برای زنگ بیدار باش قرار دهید. برنامه دارای نمای فوق العاده زیبایی است که می توانید با استفاده از تم های مختلف سبک و چهره آن را تغییر دهید. همچنین شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده به اطلاعات آب و هوایی، حرارت و زمان محلی دسترسی داشته باشید. برنامه دارای یک ویجت اختصاصی و زیبا است که می تواند صفحه نمایش تلفن همراه شما را زیباتر جلوه دهد. 

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- وجود کلیدهای میانبر

- پشتیبانی از زنگ های متعدد

- وجود تایمر خواب

امیرارسلان بازدید : 352 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

اگر دانشجو یا از علاقه مندان به نجوم و به ویژه ستاره شناسی هستید، برنامه می تواند Star Walk – Astronomy Guide با ارائه تصاویر تعاملی از ستارگان نحوه قرار گیری آن ها شما را با علم ستاره شناسی بیشتری اشنا کند. فقط کافیست که گوشی خود را به سمت آسمان بگیرید تا نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود ستاره ها و شکل هندسی موجود در آسمان را نشان دهد. برنامه به شما کمک می کند ۲۰۰۰۰۰ ستاره و اشکال مختلف آن ها را در آسمان کشف کنید. اطلاعات نرم افزار بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند زیرا اطلاعات موجود در آن از میان ۹ هزار ماهواره ستاره شناسی جمع آوری شده است. همین طور می توانید با استفاده از نرم افزار به دور دست ها سفر کنید و اعماق فضا و سیارات را مشاهده کنید. برای دریافت کیفیت بهتر در مشاهده تصاویر حالت شب را انتخاب کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- ارائه تصاویر واقع گرایانه و سه بعدی

- نمایش سیارات و صورت های فلکی

- نمایش رویدادهای بزرگ 

 

امیرارسلان بازدید : 581 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 03 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک سومین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی میرو دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

محمدرضا بازدید : 495 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد.

محمدرضا بازدید : 403 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

کتاب جملات پند آموز زندگی یک کتاب بسیار مفید و پرمحتوا می باشد که درآن جملات و سخنان کوتاه و معناداری جای داده شده است که هرکدام می توانند پندی داشته باشند که برای ما مفید باشد. برنامه دارای محیط کاربری ساده و زیبا بوده و در کل کتاب ارزشمندی است. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

ویژگی ها:

داری ظاهری ساده و زیبا 
داری دو جستجو متفاوت 
قابلیت انتخاب لیستی از مطالب منتخب شما 
داری اسلاید منو بسیار زیبا 

 

امیرارسلان بازدید : 359 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

EvolveSMS یک برنامه قدرتمند جایگزین برنامه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید با دوستان خود به صورت سریع و آسان ارتباط برقرار کنید. این برنامه دارای محیط زیبا و جذاب می باشد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

پشتیبانی از پیام های گروهی

پشتیبانی از ۲ ویجت لاک اسکرین

حذف کردن پیام ها به صورت دسته ای

آرشیو بندی پیام ها

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه بی نظیر را از دست ندهید!

 

امیرارسلان بازدید : 667 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (1)

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

امیرارسلان بازدید : 342 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

کسب امتیاز ۴٫۷ در گوگل پلی

نسخه پولی برنامه برای اولین بار در میان سایت های ایرانی

آنتی ویروس قدرتمند Virus Shield گوشی یا تبلت اندروید شما را به همراه تمامی اطلاعات شخصی از شر تمامی ویروس های مضر، نرم افزارهای مخرب و نرم افزارهای جاسوسی در امان نگه می دارد. همچنین برنامه قادر است سرعت گوشی یا تبلت اندرویدی شما را با یک کلیک تا حد بسیار زیادی افزایش دهد! این برنامه برای حداکثر امنیت در دستگاه اندروید طراحی و ساخته شده و یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس می باشد.

ویژگی های برنامه:

- جلوگیری از نصب برنامه های مضر

- اسکن برنامه ها، تنظیمات، فایل ها و رسانه ها

- محافظت از اطلاعات شخصی شما

- تشخیص امضا

- مصرف بسیار کم باتری

- نسخه پولی و بدون تبلیغات

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

امیرارسلان بازدید : 329 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

امیرارسلان بازدید : 537 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

این برنامه آموزش ساده ترین نوع خود هیپنوتیزم مقدمه ای برای کنترل ذهن ، راز اصلی تمرکز قوا و حذف تنشهای غیر ضروری و زیان بار بدن است . خداوند بزرگ به ما امکان تجربه لذت های بی نهایتی را در دنیا عطا کرده است که ممکن است به دلیل مشکلات روحی و روانی به آن ها نرسیم. این برنامه در واقع به شما کمک می کند تا از ناراحتی های کم اهمیت دوری کنید و بر ذهن خود کنترل بیشتری داشته باشید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

امیرارسلان بازدید : 386 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

برای برنامه ریزی امور کاری و زندگی خود بهتر است از نرم افزار Business Calendar Pro حرفه ای استفاده کنید. زیرا می توانید فعالیت های مورد نظر خود را در آن ثبت کنید تا برنامه در زمان مقرر به شما اطلاع رسانی کند. این نرم افزار با تقویم گوگل هماهنگ است و می تواند تمام رویداد های رسمی را به اطلاع شما برساند. توجه داشته باشید که برنامه برای اطلاع رسانی از هشدارهای متنوعی استفاده می کند می توانید برای غیر فعال سازی صدا و هشدار از تنظیمات اقدام کنید. اندرویدکده پیشنهاد می کند برنامه ریزی امور کاری خود را به این نرم افزار بسپارید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

ارائه محیط گرافیکی و متنی

 ویجت اختصاصی

 امکان سفارشی سازی تقویم

امیرارسلان بازدید : 463 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 


امیرارسلان بازدید : 332 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

محمدرضا بازدید : 495 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اوست یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تامین امنیت و از بین بردن ویروس ها برای تمامی سیستم عامل ها است که حال می توانید با استفاده از نسخه اندروید آن امنیت گوشی خود را در برابر نفوذ افراد غیر مجاز و ویروس ها تضمین کنید. برنامه موفق به کسب امتیاز ۴٫۵ ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است، برنامه می تواند با موتور جستجو قدرتمند خود تمام اطلاعات موجود در گوشی را آنالیز کند و در صورت وجود ویروس، تروجان، کرم، بد افزار و … آن ها به بهترین شکل از بین می برد. همچنین اگر گوشی یا تبلت شما به سرقت برود می توانید گوشی خود را با استفاده از اطلاعات ایمیلتان از طریق سایت اوست پیدا کنید. همچنین می توانید بر روی بازی ها و نرم افزارهای موجود در تلفن همراهتان رمز عبور قرار دهید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- تامین امنیت پیامک ها

- ایجاد محیط ایمن در وبگردی

- فایروال قدرتمند

- تهیه نسخه پشتیبان

- امکان کنترل گوشی از راه دور

 

محمدرضا بازدید : 597 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

Guitar Pro یک شبیه ساز فوق العاده گیتار می باشد که برای هنرجویان و حتی افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید می باشد! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود گوشی یا تبلت خود را به یک گیتار حرفه ای تبدیل نمایید و از نواختن آهنگ های زیبا لذت ببرید، همچنین می توانید آهنگ های نواخته شده را ضبط و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی های برنامه:

- پشتیبانی از GP 3/4/5، GPX

- قابلیت نمره دادن به موسیقی ها

- قابلیت جستجو در میان انبوهی از آهنگ ها

- ۳ سطح زوم مختلف

- مترونوم و شمارش معکوس تصویری

- تغییر سرعت

- کیفیت صدای قابل تنظیم

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

محمدرضا بازدید : 307 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین جایگزین برنامه ویچت با امکانات مشابه

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

مسنجر رایگان LINE: Free Calls & Messages در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از ۳۱۰ میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منسجر:

تماس های ویدئویی و صوتی : در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید.

ارسال پیام به صورت نامحدود و رایگان: امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید.

ایجاد ارتباط لذت بخش تر: شما می توانید با دوستان خود عکس ها،ویدئو ها،متن ها و … خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 609 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال یک ماشین حساب خوب و کاربردی برای انجام کارهای روزانه و حرفه ای خود هستید این برنامه را از دست ندهید. Calcoid Plus که به عنوان یکی از برترین ماشین حساب های در گوگل پلی حساب می شود با ارائه جواب هایی کاملا دقیق به محسابات شما کمک می کند. هم اکنون ما نسخه فول این ماشین حساب را در احتیار شما قرار می دهیم که دارای تمامی امکانات برنامه می باشد.

ویژگی های اصلی برنامه:

پس زمینه شگفت انگیز

توابع مثلثاتی

پشتیبانی از درجه و رادیان

لگاریتم و درصد

 

محمدرضا بازدید : 939 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

بهترین و برترین شبیه ساز PSP است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمامی بازی های پی اس پی را بر روی گوشی اندروید خود اجرا نمایید، اما دقت نمایید گوشی یا تبلت اندروید شما باید از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار باشد. این نسخه از برنامه نسخه Gold یا پولی برنامه است که امکانات ویژه را شامل می شود. برای استفاده از این برنامه باید بازی های PSP را دانلود و بر روی گوشی خود قرار دهید، سپس با استفاده از برنامه آنها را اجرا نمایید.

لیست بازی های تست شده:

- Persona 2, Persona 3- Little Big Planet
– Burnout Legends, Burnout Dominator
– Final Fantasy : Crisis Core
– Monster Hunter 2 Unite
– Soul Calibur
– gta
– Daxter
– Lumines
– Worms

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 316 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

با برنامه واژه دان انگلیسی دایره لغات انگلیسی خود را افزاش دهید و لغات جدید و کاربردی یاد بگیرید و همچنین شاید کلماتی که در برنامه می بینید را فراموش کرده باشید و با این کار دوباره به خاطر می آورید. ویژگی بسیار خوب برنامه این است که ابتدا لغت را برای شما نمایش داده و معنی آن را نمایش نمیدهد تا اگر آن را بلد هستید به خاطر آورید و سپس با لمس صفحه معنی نمایان شده و شما درست یا غلط بودن حدس خود را چک می کنید. برای دیدن لغت بعدی کافیست گوشی را تکان داده و یا با انگشت به سمت دیگر بکشید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمدرضا بازدید : 644 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه برنامه

بهترین برنامه برای اجرای برنامه ها و بازی ها و حل مشکل لایسنس

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با پیغام لایسنس مواجه می شوید پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. با استفاده از برنامه Google Play Installer by ChelpuS می توانید به راحتی هرچه تمام بازی های گیم لافت را بدون مشکل لایسنس اجرا و از آن لذت ببرید. این برنامه همان نسخه کرک شده گوگل پلی می باشد که بر روی گوشی های روت شده قابل نصب می باشد. برنامه هیچ مشکلی برای گوشی یا تبلت اندروید شما ایجاد نکرده و پس از نصب در صورت تمایل می توانید نسخه اصلی گوگل پلی را جایگزین آن نمایید. برای دانلود و  برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 538 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

عید نوروز هر لحظه نزدیک تر شده و بسیاری آماده حرکت به شهر های دیگر هستند تا از تعطیلات نوروز لذت ببرند. ممکن است بخواهید به شمال کشورمان که بسیار زیباست سفر کنید. به همین دلیل برنامه ای را برایتان قرار می دهیم تا با تمامی مناطق زیبا و دل انگیز شمال کشورمان آشنا شوید و حتی نقشه هایی در برنامه وجود دارد تا شما را برای رفتن به این مناطق زیبا راهنمایی کند. پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید. برای دریافت  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 322 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

سرویس های شارژ به صورت کد USSD مانند (*۷۳۳#، *۷# و…) به علت سهولت در خرید شارژ امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده اند.برنامه ی یوشارژ چندین سرویس دهنده ی کارت شارژ را در یک برنامه برای شما به ارمغان می آورد.
این برنامه شماره ی کارت های بانکی و شماره های موبایل شما را ذخیره می کند، و شما می توانید با تایین نوع و مبلغ شارژ و همچنین انتخاب یکی از سرویس دهندگان خرید کارت شارژ، با یک کلیک، شارژ خود را دریافت نمایید. همچنین با وجود ویجت این برنامه کار خرید شارژ تلفن همراه آسان تر از همیشه خواهد شد! پیشنهاد میکنیم این برنامه را از دست ندهید.

توجه: جهت افزایش امنیت و اطمینان شما از امنیت اطلاعات کارت بانکی، این برنامه فقط دسترسی به شماره گیری دارد و هیچ گونه دسترسی به اینترنت یا پیامک برای این برنامه تعریف نشده، همچنین در این برنامه فقط شماره ی ۱۶ رقمی کارتتان را وارد می کنید و رمز دوم کارت توسط سرویس دهنده ی خرید کارت شارژ از شما خواسته می شود.

امیرارسلان بازدید : 3451 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

MihanBaran یکی از بهترین مسنجرهای موجود ایرانی و فارسی زبان برای اندروید است که تا به امروز بیش از 2 میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است . در ادامه مطلب این نرم افزار فوق العاده را دانلود کنید.

محمدرضا بازدید : 448 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

برنامه داستان های کوروش کبیر یک برنامه مفید برای شناخت بیشتر پادشاه هخامنشیان می باشد. در این برنامه داستان هایی کوتاه از کوروش کبیر از جمله نیایش کوروش، دختر کوروش کبیر، ۷ پند از او، کوروش و پانته آ و پول و طلا می باشد که با مطالعه هر یک می توانید با پدر سرزمینمان بیشتر آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید. برای دریافت  به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

محمدرضا بازدید : 359 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

با برنامه نهج البلاغه در دستگاه اندرویدی خود خطبه ها، نامه ها، حکمت ها، برگزیده ها و … از امیر مومنان حضرت علی علیه السلام را داشته باشید و از گفته های زیبای ایشان استفاده کنید. این برنامه یکی از کامل ترین نهج البلاغه های سیستم عامل اندروید می باشد که پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

امکانات برنامه:

- حکمت ها (عربی و فارسی) با عناوین
- خطبه ها (فارسی) با عناوین
- نامه ها (فارسی) با عناوین
- قابلیت جستجو در عناوین هر بخش
- قابلیت جستجو در متن هر بخش
- قابلیت برگزیدن موارد دلخواه و یا حذف آنها از بخش برگزیده ها
- قابلیت تنظیم اندازه و رنگ متن
- تنظیم روشن ماندن صفحه نمایش
- تنظیم ترتیب بندی موضوعی موارد هر سه بخش به ترتیب حروف الفبا
- قابلیت ارسال هر حکمت به صورت پیامک
- قابلیت ادامه دادن مطالعه (در هر مطلبی اگر دیدید آن مطلب طولانی هست و وقت برای ادامه خواندن آن نداشتید می تونید به راحتی از برنامه خارج بشید و در اجرای بعدی برای ادامه مطالعه دکمه ادامه مطالعه را لمس کنید و باقی مطلب را مطالعه فرمایید.)
- وجود راهنما برای راهنمایی بیشتر
- اضافه شدن شماره خطبه ها، نامه ها و حکمت ها
- اضافه شدن متون عربی خطبه ها و نامه ها که به صورت جداگانه می توان اسکرول کرد.
- قابلیت کپی کردن متن فارسی و عربی
- قابلیت به اشتراک گذاری متون فارسی یا عربی
- اضافه شدن قابلیت اسکرول سریع در لیست ها
- حذف برگزیده های تکراری در لیست برگزیده ها
- اضافه شدن متن کوتاه در موارد یافته شده جستجو برای استفاده و یافتن مورد مطلوب به صورت راحت تر

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای تمامی دوستداران دانلود رایگان می باشد که من سعی کردم برای اینکه راحت چند چیز را دانلود کنید مطالب مختلف در موضوعات مختلف گذاشتم که تا جایی بتوانید تمامی نیاز هایتان را برآورده کنید. تولد میرو دانلود هم نه دی نود و دو می باشد. جهت حمایت از ما در سایت عضو شوید و نظرات خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید. باتشکر-مدیریت میرو دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید از کدام موضوع مطلب بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1334
  • کل نظرات : 439
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 951
  • آی پی امروز : 486
  • آی پی دیروز : 507
  • بازدید امروز : 4,669
  • باردید دیروز : 2,653
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,740
  • بازدید ماه : 45,234
  • بازدید سال : 305,168
  • بازدید کلی : 2,171,536
  • کدهای اختصاصی
    Get our toolbar!

    اسکرول بار